BACK TO SCHOOL SWITCH UP CHALLENGE!! #6

BACK TO SCHOOL SWITCH UP CHALLENGE!! #6


(upbeat music) – Okay, you can look. – [Amelia] Hey what,
how was that so quick? – Hey guys, it’s Ruby Rube,
welcome back to the channel. I am back with– – Amelia! – Amelia! And today we’re gonna do
the Back to School Switch-up – [Both] Challenge! – Woohoo! – Yay. – Alright, guys so we’ve done
loads of these in the past, but you know it is the Easter holiday and I need school supplies. – I–
– You, no, you don’t go because I found that you
got a letter from the school saying that Amelia doesn’t
go to school anymore and that Ruby couldn’t treat
her with new school supplies so she could get all the
ugly old school supplies. – No. – So, you guys, you probably
already know how it works but if you don’t, we’re gonna
have two boxes in front of us. (slams table) Ouch. So we have our two boxes
right in front of us and both of the boxes
are either gonna have really good supplies or
really basic bad supplies and whoever gets good supplies, which will be me–
– No. – Will get one point and I will win at the end of the video.
– No, no, no, no, you won’t ’cause I am most loved than you. The youngest goes the first and the youngest gets the bestest stuff. ‘Cause I–
– No, the oldest– – I–
– No! – I like colorful things. You’re getting a bit older and you’re starting to like black. Like look at her T-shirt, it is black. – What’s wrong with black!? – It’s not colorful. – Do you see my letters? It’s metallic yellow and metallic pink, metallic silver–
– That is gold. – And metallic blue so I’m colorful. Alright, guys, before
we start the challenge, if you’re new, make sure
you subscribe to the channel ’cause we’re on the road to
three million subscribers! But it’s round one and we need to do rock, paper, scissors
to see who goes first. – [Both] Rock, paper, scissors, shoe! – Ah, come on, she always goes first! – No, I don’t but I’m glad I won. – Fine. (Amelia giggles) – Don’t look at me. – I can’t see! – Face that wall. – I can not even see. I can’t see the unicorn anymore. (sneaky music) Can I look? It’s okay, I don’t wanna look anyways. – Okay, come. – Ugh, that’s bright. Okay, but before I choose
if I’m gonna switch or keep, make sure you comment down below who do you think is
gonna win, Team Amelia, the colorful person, or
Team Ruby, the goth person. – Yes. – Alright, but now I’ve got
to decide keep or switch. So I feeling when she opened
it she sort of went. (gasps) But then I don’t know
if she’s tricking me. But, come on instincts, I wanna switch. I still have my instincts
would say switch. ‘Kay, I’m nervous. (Ruby gasps)
Yes! Woohoo, I got a 2018, 19, academic diary which is so pretty! – I quite like this actually, even though it’s a bit boring, I like it. But– – Then your friends can see
what you’ve been writing in your diary ’cause it’s clear. – True, but I’ll just write at back and then I could just like
use this for drawings. So, I’m quite happy with mine. – Check out this mermaid notebook! I mean, it is a bit big, I don’t know if it will
fit in my schoolbag, but you know I’ll just take it separate. I think it could come and walk me up, put a lead on it, and
I’ll just drag it around, and it’s got some beautiful colorful tips and I love it and I love the colors. It sort of matches my top. Get your little peeky nose down there. – I want to see what that says. – I don’t trust you. – It says, “Well, you’ve
got an academic diary.” so you can’t really write in
it because it’s like a diary where you could just take
it with you and see what you have to do in–
– Yeah, but at least I’m organized. – So, guys, it’s round two and. – You gotta turn around! Yeah you can stay there,
okay, I’m gonna look. Mmm! Okay. – [Amelia] Oh, are you finished? – You can look! You can come up, no
need to be on the floor. That was fun, bye-bye, I’m out. – Okay, I want to switch. (Ruby squeals) – Oh my god.
(Ruby laughs) I like these, too. – I mean I like this one, this one’s good ’cause I like clear pouches. – Wait, what? – I’ve got a colored pencil case! – I really like this one! – Woohoo! – Hey, that is not fair. – I really like this one, I like marble.
– I’ve already got this one. – You haven’t got blue one, though, you’ve got cool blue one. So guys, I’ve got this really
pretty marble pencil case. That means two points for
Ruby, even though, I mean, it’s a pencil case, it
doesn’t really matter what kind of pencil case–
– It’s not as big as that. – Yeah, but you’ve got two. – Yeah, you’ve got two, too. – Tutu! – It is round three, you guys, and I’ve already got two points, and Amelia is losing with no points but it’s my turn to turn around. – Yes it is. (sneaky music) I love them. Man, these are so cute, aw. Ugh, okay, turn around. I really like this. – I feel like you’re lying but you’re trying to make
out that you’re lying but you’re telling the
truth so I’m gonna switch. Is that a bad idea? (Ruby gasps) Yeah! Guys, do you remember in
the last stationary video I got the unicorn squishy one? Well now I’ve got the cute pencil one and it’s super duper
squishy and I love it. – Well, I like these because
I’ve got way more than you and they still do the same job, so, yes. – (Ruby gasps) Pastel highlighters! I love pastel colors, so much. – You’ve got six in there,
you’re giving some to me. – No way. And I’ve also got some colorful BIC pens. I’ve got blue, purple, green, and pink. – You’re giving some to me. – So that means three points for Ruby and zero points to the colorful Amelia. (Amelia crying) – It’s okay, Amelia, it’s okay. Guys, make sure you leave thumbs up so Amelia can catch up. I mean it’s only around four, you know? – I might win this one. – Please don’t. – You can’t pick yet
but I will probably so. I want a, who’s turn, oh my word. – Ha, it’s round four! And Amelia, it’s time to go down! ‘Kay, I’m gonna have to go and look, see? I don’t know if this
is the good or the bad. Ooh, okay, I think it’s, okay. Amelia, you come and look. – I want to switch! – Aw, why? I’ve been wanting to get a point! Ha ha! – Wait! – Whoa! – I’ve got brains! I’ve got brain erasers, wait a second. Check these out guys. I mean it’s brain erasers,
they sort of look cool. And I’ve also got some fun erasers. One looks like a lollipop
and it’s really swirly and I sort of want to eat it, but remember you cannot eat erasers, and the other one is hand gestures like the peace sign and
a high-five and respect. – And I got these boring erasers. They kind of look like candy. – [Ruby] Candy? And I’ve got the unicorn paper clip holder and it’s a cute little unicorn but I haven’t got any paperclips. – Oh no, you haven’t. – Can I borrow some since you got some? – Yeah. – Okay, ready? – [Amelia] Ready. – You can go in the dot,
oh, look, put him on there. Come on paperclip! Oh! Look at these, look at this, come on! – You’re so excited.
– That looks so cool! Look at this. Oh my god, that sort
of looks like a flower. Guys, this is pretty cool! And this is pretty handy for school. – Alright guys, it’s round five and I need to catch up. I at least need to get
something that is good. So, it’s your turn to turn around. – Sorry, sorry, sorry! – Okay, okay. (sneaky music) Okay. – I want to switch because
I heard something at night that just sound like glass and
I feel like I need to switch. – Yeah! – Oh! It was a pen holder, but–
– Finally! – To be honest, I don’t really mind because like I like the orange and it still looks really cool. – Look at this pencil holder. It’s cherry milkshake and
it comes with its own, like, pencil holder.
– Is there something in there? – Nah, I think you just
your pencils in there. – I mean yours is a bit better but to be honest I still
think mine’s pretty cool. But Amelia’s is definitely better. So well done, Amelia, high-five. Let’s move on to the next round. So, you guys, it’s round
six, four points to me so far and one point to Amelia, but Amelia it’s your turn
to go down and turn around. ‘Kay, you can look. – Hey what, how was that so quick? (hip hop music) I want to… Keep. Actually. – No you can’t!
– Let me switch. – No, you can’t change
your mind, you said keep! Yay! I got an egg Post-it and bacon duct tape? No, not duck tape. Tape? – Yep.
– I wanna eat it. Well, I quite like these
’cause it’s just simple and you know that you’re
really not gonna get in trouble with the teacher for having, so. – I got myself a adhesive
labels and I love these guys. I always used to play one when
the teacher hand it around. I don’t know why, but the egg Post-it note and the bacon tape. Give it back, give it
back, give it back, no! They’re so cool, look at it. I so wanna eat it because
it looks like an egg and I got some bacon
tape, like bacon and eggs. Yummy, perfect combination. Guys, it’s the last round. I have five points and
Amelia has one point but Amelia can still
make up with two points if she gets the good thing, guys, but. – It’s my turn. – Yes, it is. (sneaky music) ‘Kay. – Come on. Intense music? (intense music) I want to. Switch! – Yeah!
– No! – It’s so cute! – Aw, look at my zip what is folders. I mean I have got loads of
them which is good and handy. – Well, I’ve got loads of them too. See, you’ve got like pineapple. I like fruits and vegetables. Then you’ve got like llamas,
unicorns, and sprinkles, and then–
– Amelia, can I have your colorful
’cause you have two of these. One for one. – Just one. – I’ll have this one here. – Okay. – Oh, you’re so kind, look how cute it is! – I’m actually surprised
you’re being kind to my eyes. Aww, thanks. – You can have one of
my brains, here you go. – Okay, that’s the one
that I tried to eat, but you know, yeah, I still like it. – Yay, I won the challenge this time! Thank you! Yay! Woo! Alright, guys, so I won
this challenge this time so comment down below what’s
your favorite thing in my pile and what’s your favorite
thing in Amelia’s pile. I think my favorite
thing is the pencil case. – [Amelia] That’s my favorite! – I love them but it’s not in your pile. What’s your favorite? – This and this and this
and these and the notebooks so basically everything’s my favorite. And that pencil case. – [Both] And that and that. – And that’s it for today guys. Please subscribe if you’re new ’cause we’re on the road to three million, – [Both] Subscribers! – And we’ll see you next time on, – [Both] Ruby Rube, bye guys! – [Ruby] Make sure you go
check out my brand new merch. Remember it’s rubyrube.co.uk. And I’ve got really cool stuff on now and click on any of the
videos on the screen to watch more of my videos and also guys, check out my gaming
channel, it’s right here. (upbeat music)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *